HÖR DU HUR KLOCKORNA RINGER? TID ATT TA ÄNNU ETT STEG MIN VÄN, ETT STEG FRAMÅT

 
.
Jag var på 18årsfest med tjejerna igår. Hade kul, träffade några killar jag träffat någon gång innan. Trodde inte de skulle känna igen mig. Dels för jag var blond när jag träffade dem och dels för jag bli aldrig ihågkommen. Men de kände igen mig, det var faktiskt härligt att bli ihågkommen för en gångs skull. Men det var inte lika roligt dagen efter, jag kollade på bilderna vi tog. Fet, fet, fet, fet. Jag är så jävla fet, bilderna fick mig verkligen att få upp ögonen! Ingenting onyttigt ska in i min mun igen. Jag ska bli smal. Det är hemskt, jag började nästan gråta när jag såg bilderna.. Jag är så mesig.

Men jag försöker vända det till reversethinspo. Fläsket ska bort! Nu ska det banne mig bort. Smal ska jag bli, jag ska äntligen bli smal! Jag ska inte ha en äcklig kropp, jag ska äntligen jobba mig till en smal kropp!


Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Jag blev också ihågkommen på en 18-årsfest för någon dag sen! Brukar inte heller bli det, kändes bra. Jättebra.

2011-03-15 @ 19:08:41
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0