KÄNSLAN ATT NÅGOT ONT KOMMER ATT HÄNDA

Gråter floder. Jag har en sån hemsk känsla i magen igen. Jag får alltid det när något är påväg att hända, ofta mellan Christian och mig. Den har alltid rätt. Så fort jag känner den så är det något. Jag hatar den jävla känslan, jag hatar den. Jag vill inte att min kropp ska kunna känna sånt innan jag själv vet något. Att han är på andra sidan jorden just nu gör inte saken bättre. Vad fan är det som kommer hända? Jag klarar inte av att leva i ovisshet. Jag klarar inte av det.. Jag vill inte att något ska hända. Inget får hända...


Kommentarer
Postat av: -

Vi får hoppas att känslan har fel denna gång. <3

2011-03-10 @ 21:34:27
URL: http://notstrongenough.blogg.se/
Postat av: AgnesAna

sjukt fin blogg :)



kram!

Postat av: Mimmi

<3

2011-03-10 @ 22:47:58
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Hoppas den här fel den här gången.

2011-03-11 @ 21:12:14
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/
Postat av: Lucy

Jag vet exakt den där känslan. Min älskling var på exakt andra sidan jordklotet förra året också. I ett helt år. Hemskt. Men när man är återförenade igen, den dagen, det är den underbaraste känslan som finns. Inget kan mäta sig med det. Om ni är äkta så kommer det att hålla.



"If you love someone more than anything, then distance only matters to the mind, not to the heart"

2011-03-24 @ 21:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0