AND TO KNOW ME IS HARD AND WE WONDER

Ska snart åka till Tilda, för att träffa henne och Maja. Hoppas det inte blir en massa mat och snacks.. Men det blir det antagligen inte eftersom både Maja och Tilda vill gå ner i vikt. Maja har gått ner jättemycket i vikt, sjukt fin börjar hon bli. Hon är realgirl thinspo för mig. Älskar det! Fast jag vill inte att hon ska få någon äs.. Jag vet inte om hon har det, i så fall döljer hon det (precis som vi andra). Hatar att hennes pojkvän var på henne massa innan och kallade henne muffinsmaja och massa sådant för att hon älskade muffins. Hon kanske har fått en äs. Jag vet inte, men jag vill inte fråga. Då kanske hon förstår att jag har uns..

Anyhow, det kommer bli en mysig kväll och jag kommer antagligen sova där också. Gutt, slippa alla kakor, bullar och muffins här hemma som bara skriker "Ät mig då, du kommer ändå aldrig bli smal. Du är så fet, det gör inget om du tar en till, du kan ändå inte bli fulare. Du är redan fulast"

Tumblr_lh4c8sxw7r1qest7jo1_400_large
.


Kommentarer
Postat av: Anonym

stay strong :)

2011-03-06 @ 22:13:33
URL: http://truthandfaith.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0