YOU MAKE ME WANNA SHOUT OUT LOUD, LALA

Jag var hos Sofie i tisdags och onsdags, innan jag åkte dit frågade hon om  jag skulle äta hemma hos dem, så jag svarade "nej, jag äter innan jag kommer till dig", mamma frågade om jag skulle äta hemma eller hos Sofie "jag äter hemma hos henne". Gillar inte att ljuga för mina nära, men vad ska man göra när man ska bli smal?..

Vi åkte till staden också, jag köpte min efterlängtade träningskalender. Den var tillochmed bättre än vad jag hade förväntat mig. Efter varje månad kommer det en sida där det finns månadens utmaning, tips, pepp, motivation och träningslära, så galet bra! I början av kalender finns det också olika diagram man ska fylla i och andra saker så man ska kunna se sin framgång. Åh längtar till skolan börjar för då kan jag äntligen åka till gymmet igen (jag bor så öde att jag inte kan ta mig till gymmet annars iprincip), och förhoppningsvis skaffa mig min drömkropp.


.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Lycka till! Jag vet att du klarar det<3

2011-01-08 @ 03:21:20
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Postat av: b

nog för att även jag ogillar att ljuga för mina nära, men det där är faktiskt en riktigt bra ursäkt, den fungerar i princip alltid. kämpa på!<3

2011-01-10 @ 18:49:07
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: L

sjuuuukt snygg bild! att ljuga är ju aldrig kul, men de är värt det med tanke på resultatet :)

2011-01-11 @ 23:41:46
URL: http://monster-philosophy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0