VI SKYLLER ALLT VI KAN PÅ VÅRA FYLLESLAG


.
Gjorde havregrynsgröt i morse. Jag lagade för en portion enligt påsen, men det blev sjukt mycket! Jag åt halva eller 1/3, vet inte exakt men. Alltså har mina portioner blivit mindre, asbra, för jag åt galna portioner innan. Nu är de mindre och jag ska bli mindre.

Har tänkt på en sak föresten. Brukar ni känna att ni blir höga när ni äter? Jag känner så ibland, jag känner mig dock bara "hög" en kort stund, är det för att kroppen blir så glad av de äckliga kalorierna? Sjukt lustigt, men härligt. Härlig känsla. Kanske bara min kropp som är så lustig, haha.


Kommentarer
Postat av: emelie

Det är ditt blodsocker som skjuter i höjden. :) Det känns så. :)

2011-01-12 @ 15:26:28
URL: http://femtioenkilo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag blir ofta hög när jag äter...beror ju lite på vad jag äter och hur mycket...men mitt blodsocker är verkligen lite hursomhelst....är väldigt kolhydratkänslig så äter inga alls och då blir blodsockret mer i balans...



Kram <3

2011-01-17 @ 15:20:37
URL: http://thelifeoftova.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0