IT WILL DEPEND UPON THE RIGHT ACTION OF WILL


.
Jag längtar till jag får lägga mina händer på min träningskalender, tror jag ska dra in till stan på onsdag/torsdag. Kunna skriva upp, planera, och följa framstegen, det ska faktiskt bli riktigt kul. Jag älskar ju som sagt att göra listor och planera, ibland kanske i överdrift, det är både på gott och ont. Jag får sån ångest och panik när saker inte går som jag planerat, måste ha kontroll. Jag har ingen kontroll över min kropp, men jag ska ha. Om några månader ska det synas skillnad, för att jag har kämpat med min kropp. Det är ett nytt år och jag har fått nya krafter! Hoppas det håller denna gång.


Kommentarer
Postat av: B

Perfection!

2011-01-10 @ 12:11:39
URL: http://beautifulandskinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0