JAG TRODDE JAG HADE SETT DET MESTA, MEN DET HÄR VAR INTE VAD JAG HADE VÄNTAT MIG

Idag vid lunchen pratade vi om hur tjejer ska se ut. Jag, en tjejkompis och två killkompisar snackade. En av killarna frågade om vi hellre hade varit kurviga eller smala. Vi sa smala i munnen på varandra, men min tjejkompis säger "fast inte så smal som Nicole Richie var innan", va? Det säger hon bara inför oss, jag vet att hon tycker hon var så jävla fin när hon var som smalast, för det var hon verkligen. Min tjejkompis har haft anorexi, jag vet att hon bara sa så för att vi inte ska börja undra.. Jag satt bara tyst som en mus efter det, för Nicole var så fin när hon vara smal, hon var så sjukt duktig, jag vill också vara lika bra!

  Tumblr_lfchfetpog1qc7kezo1_400_large
.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åhhh =( så tråkigt att läsa sånt här =(

2011-01-27 @ 00:14:26
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0