KOM IHÅG ATT DU SKA DÖ, TA VARA PÅ IDAG

Jag har ett bekymmer.. Christians våg är borta, ingen aning om vart den är eller om den gått sönder. Vill inte fråga heller, det känns så dumt, ush. Jag kommer inte kunna kolla mina viktmål, men för att göra det bästa av det så får jag väl förlita mig på måttbandet. Så jag har gjort måttmål istället för viktmål!

Kommer mäta vid min midja där den är som störts
31 januari: 92cm
26 februari (när Christian åker): 88cm
2 april (när älskling kommer hem): 83cm
31 maj: 75cm
25 juni (min födelsedag): 72cm
12 augusti (Ayia Napa resa): 69cm

Känns ganska realistiskt ändå? Vet att det kommer bli svårt att gå minus i slutet så det är därför det är mindre skillnad mellan de delmålen i slutet. Men visst ska jag klara detta? Jag måste, för jag ska inte dallra på stranden i sommar.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag gjorde det i ca 3 års tid, men har är nu inne på 1 och ½ år som i princip "kräkfri", fått något enstaka återfall bara när jag varit riktigt stressad över skolan (pluggar juridik). Jag har haft äs åt båda hållen, och att kräkas är betydligt värre än att inte äta... tusen ggr värre! Så som sagt - ta inte upp den "ovanan", man tror att det hjälper men om man inte spyr efter VARJE måltid utan bara efter hets så går man faktist upp i vikt istället, eftersom man fuckar upp kroppen så otroligt mycket!



Jag tror att måttband är bättre än vågen! :) För vågen visar inte om man gått upp/står stilla pga muskler, vatten i kroppen, om man ätit mkt salt, om man är förstoppad osv hehe.

2011-01-03 @ 15:00:07
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Om du bestämmer dig för att klara det, är jag säker på att du gör det! Heja!

2011-01-03 @ 20:48:49
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0