THESE GIRLS ALL FALL LIKE DOMINOS, DOMINOS

Jag förstår inte, varför varför varför ska mina "kompisar" tagga mig på fula bilder och göra äckliga jävla pratbubblor om mig på de värsta bilderna på facebook? För att visa alla att jag är ful, fet och äcklig? Jag blir så trött, jag säger ju att det inte är kul, vad får man för respons? "Men var inte så jävla tråkig, det är ju roligt", roligt för er kanske, inte för mig.
Mitt självförtroende, såväl som min självkänska, sjunker ju bara ännu mer med sånt här, tror ni allvarligtatt jag ska må bättre av de "roliga bilderna"?! Jag var hemma hos Tilda igår och kollade igenom alla nyårsbilder, jag vet att ni inte var så vackra på alla kort heller, men de lägger ni inte upp.  För ni måste sparka på en tjej som redan ligger ner!? Suck,vad jag avskyr tjejer ibland.


(Om någon timme eller så kommer jag skita i detta och tycka det är idiotiskt att jag ens skrev inlägget, jävla mig. Jag är så kompicerad, jag hatar att vara tjej, jag hatar att vara mig. Ångest och hormoner som talar.)


Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Fyfan vad vidrigt taskigt.

2011-01-04 @ 00:07:54
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Det där känner jag igen! Försöker inte bry mig om bilder, då slutade dom lägga ut dom fula för att jag inte blev irriterad längre. Girls will be girls.. :/

2011-01-04 @ 16:20:24
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dumma!! pussar o styrkekramar ! :)

2011-01-06 @ 20:09:34
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0