DO NOT TRY TO FIX ME, I AM NOT BROKEN

Tumblr_lf52owszr31qfd2lxo1_500_large Tumblr_lf52owszr31qfd2lxo1_500_large
.
Jag har ingen självdiciplin, alls. Jag sitter framför thinspobloggar, önskar det var jag på bilderna, att jag var lika smal som dem, men i själva verket sitter jag framför datorn och trycker i mig mat och äckligt. Det är alltid så.

Hur svårt är det egentligen Amanda? Bara sluta äta för gudsskull, jag vet ju att jag fixar det. Men inte länge, efter en svältperiod, då "kompenserar" jag med hets. Och efter hets kommer svält/överträning som kompensation. Denna onda cirkel, kan den aldrig ta slut och bara ta mig till det sköra smala? Jag är så jävla less på det här, jag måste skärpa mig. Det säger jag alltid, men jag följer det aldrig. Det är därför jag är stor som en valross, blää.

Åh så underbart glatt inlägg, right? Jag skriver samma sak hela tiden, haha. Jag lyckas aldrig.


Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Kunde varit jag som skrivit.

2011-01-29 @ 14:26:49
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0