DAY 13 - THIS WEEK

Tar förra veckan istället, i korta drag

Måndag: Christian och jag åkte till modehuset och kollade runt lite, sen åkte vi hem till honom. Senare på kvällen var vi på parmiddag (första gången någonsin haha), med två av hans kompisar och deras flickänner. Det var skitkul!
Tisdag: Låg hemma hos Christian och bara mös, det är sjukt att bara ligga brevid honom är bland det bästa jag vet 
Onsdag: Älsklingen fyllde 21år och firade honom lite smått med presenter, mat och massa bus
Torsdag: Vi låg bara hemma hos honom då också och mös lite, senare på kvällen åkte jag hem
Fredag:  Åkte till Tilda för att förfesta innan nyår med tjejerna, åkte till lokalen och hade galetroligt och blev ruskigt full, fast på ett skönt okontrollerat och inte förmycket sätt
Lördag: Huvudet dunkade i takt med hjärtat så jag vilade bara järnet
Söndag: Åkte till Tilda för hänga lite, kollade film och resor till Magaluf

Jag har faktiskt inte hetsat någongång under den veckan (det gör jag nästan aldrig när jag är med min fina pojkvän), men ätit mycket har jag, det ska jag inte försöka sopa under mattan.. och ingen träning. Men det ska det blir ändring på!


.


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en grym vecka!

tack gumman <3

2011-01-03 @ 20:18:59
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Cilla

Sv: Tack söta du. <3 Hoppas du veckan blir bra.<3

2011-01-03 @ 20:20:03
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0