JAG SKA CHOCKA HONOM, MED EN NY KROPP

Tumblr_lfrstceaop1qarihio1_500_large .

18 dagar.
Christian åker om 18 dagar, och är borta i fem veckor. Han ska nämligen åka till Thailand med sin bästa kompis för att gå en bartenderkurs och ha roligt! Jag är galet avundssjuk, men samtidigt är jag ju glad för hans skull.
Under tiden min älskade är borta ska jag träna, träna, träna! Jag har bestämt mig för att jag ska chocka honom när han kommer hem, han ska ha en flickvän som kämpar för att bli smal! Om jag äter så lite som möjligt, och tränar så mycket som möjligt kanske jag kan chocka honom med en "ny" kropp. Åh jag skulle så gärna vilja chocka honom, att han skulle få se mig smal. Åh..

Jag kommer sakna honom något helt otroligt.. Det här kommer vara det längsta vi vart ifrån varandra, och jag som tyckte det var jobbigt när han gjorde lumpen och ibland var borta 14dagar.. Nåja, det kommer blir destu mysigare när han komemr hem, då har man verkligen längtat och saknat varandra ♥


Kommentarer
Postat av: Mimmmi

Gud, jag hade dött om min kille åkte på bartenderkurs i 5 veckor. Är så jävla svartsjuk och orolig.

2011-02-08 @ 22:44:14
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Mimmmi

Gud, jag hade dött om min kille åkte på bartenderkurs i 5 veckor. Är så jävla svartsjuk och orolig.

2011-02-08 @ 22:44:27
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Tack så hemskt mycket!

2011-02-10 @ 22:23:59
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0