JAG MINNS ALLT SOM NAGLAR MOT GLAS

4 bullar
250ml glass
3 clementiner
4 ostmackor
16 morötter
2 portioner makaroner med pesto
8dl smoothies (hallon, blåbär, youghurt, apelsinjucie)
5dl fet vaniljyoghurt, med massa o'boypulver på.

Börjarde gårdagen med inget annat än vatten och silicatabletter, hann inte äta för jag "försov mig". Åt inget i skolan, jag "hann" inte då heller. Men när jag hade varit hemma ett tag tänkte jag ta en bulle. Det gick, som ni kan se, åt helvete. Allt detta på drygt två timmar. Jag trodde jag skulle spricka. jag säger ju att om jag ta en tugga är allt förstört. Det går inte att stoppa mig..


Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Jag är nästan precis likadan. Det är lättare att inte äta en hel dag, än att gå utan mat fram till eftermiddagen och då tänka att man bara ska äta något litet. Ett äpple kanske. Ett äpple kommer sällan ensamt. D:

2011-02-21 @ 23:00:28
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0