INTE MISSA TRÄNINGEN, DÅ BLIR JAG FETARE

Sjukt stressad igår, men kunde inte missa träningen för allt i världen.
 Började med att jag försov mig vilket inte var så roligt eftersom jag skulle duscha och fixa mig för jag skulle till finaste pojkvännen på kvällen.  Hann till skolan i tid, hade mina lektioner. Nästintill sprang till gymmet för att jag skulle hinna träna lite iallafall. Jag körde -400kcal på löpbandet, hoppade in och ur dushen på två röda. Sprang ner för att möta pappa som skulle skjutsa hem mig. Sminka, packa, platta etc. Åka in till staden för att överraska min bästavän som fyller 18 idag, hon blev så himla glad, hon började gråta. Fina fina Linnéa ♥ Efter det så åkte jag hem till efterlängtade Christian.

Dagen gick bra matmässigt. Ingen frukost, två morötter till lunch och 1 pizzaslice på överraskningsfesten (eeuw). Jag hann med och träna en liten stund också, vilket var tur! Hoppas jag gick +-0, eller minus igår iallafall. Har inte riktigt koll på mycket kalorier det var i den pizzaslicen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kan du inte lägga upp en bild på hur du ser ut, känner mig tveksam till att du är så tjock :/

2011-02-19 @ 15:28:10
Postat av: narrow

du är utmanad, finis :*

2011-02-20 @ 01:44:04
URL: http://narrowest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0