NÅGONSTANS MELLAN BIBELN OCH MIN PORR

Jag var på stan igår med mamma för vi skulle köpa nya träningskor eftersom mina vanliga löparskor har gått sönder. Vi går in på stadium och jag går mot löparskorna medan mamma går mot inomhusskorna.

Jag: Mamma, jag vill inte ha inomhusskor, jag vill ha löparskor.
Mamma: Varför då? Du springer ju aldrig!?
Jag:...
Mamma:
Du gör ju inte det?
Jag: Jag kanske ha tänkt att börja!!!!!!!!!!

Mamma alltså, vet precis vad hon ska säga för att knäcka mig omedvetet. Den kommentaren sved så jävla mycket, trodde jag skulle börja gråta samtidgt som jag ville hoppa på henne av ilska. Jag ska fan visa henne! Jag ska börja springa, jag ska springa, springa, springa till jag blir så jävla smal och hon börja tänka lite innan hon öppnar munnen.

Dock fick jag ett par löparskor, det är jag jätteglad för.


Kommentarer
Postat av: I shot for the sky

Sv: Precis.. Tänkte innan att vad tusan gör man med folk man inte riktigt lärt känna om inte tar en fika? Finns ingenting typ, bio är ju inte så lyckat för då lär man inte känna varandra bättre direkt, haha!

2011-02-23 @ 21:11:57
URL: http://ishotforthesky.blogg.se/
Postat av: selena

jag hatar dessa kommentarer.. får också de av mamma och pappa.. men jag brukar försöka vänta de till något bra, eller se till att jag blir peppad istället..

2011-02-24 @ 09:35:35
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: lifeiswhatyoumakeit.

Man bygger ganska biffiga muskler på benen när man springer :)

2011-02-25 @ 01:10:29
URL: http://benniys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0