LET'S DANCE AND FORGET ALL OUR FIGHTS

Blev utmanad av finaste Narrow

4 TV-program jag ser:
Family guy
The big bang theory
Vetenskapens värld (hehe..)
Skins

4 saker jag gjort idag:
Promenerat
Kollat på Skins
Suttit vid datorn
Borstat tänderna
(Det är ju bara morgon än..)

4 saker som jag längtar efter:
Sommaren
Älsklingen
Ayia Napa resan med tjejerna
Fylla 18

4 saker på önskelistan:
En smal kropp
Långt fint hår
Fred på jorden
Bra självkänsla

4 saker jag avskyr:
Att mina hjärna lurar mig till en massa saker
Min kropp
Djurplågeri, våld, våldtäktsmän och all den skiten
Vara med på kort

4 personer jag utmanar: 
Ehm.. Jag vet inte riktigt vilka som fått denhär utmaningen än, så den som känner sig manad är utmanad av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0