JAG SOM TVEKAT, JAG SOM ALDRIG VÅGAT TRO

Tumblr_lfh2l2ixrq1qbmg1lo1_500_large
Benen

400kcal bortbrända på löpbandet och ytterligare några till från styrkan (ben och biceps). Har inte ätit speciellt mycket idag, för att vara mig, (hallelujah! ), antar att det var därför jag var tvungen att gå iväg till toaletten efter konditionen för att spy. Det kändes så jävla bra! Äntligen har jag kört slut min kropp så den inte klarade av mer, det var så länge sedan jag tog ut mig såhär mycket när jag tränade.
Det är lite lustigt, jag kan spy när jag har tränat stenhårt och när jag har druckit alkohol, men inte annars. Varför?
Har tänk på en annan sak också. När jag powerwalkar/joggar svullnar mina fingrar upp. Varför? Lite smålustigt, men känner fler som varit med om samma sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0