JAG ÄR EN VAMPYR, JAG SUGER OCH SPYR

Tumblr_lgqsfieqo51qeo5ld_large
.
Jag har ju sportlov denna veckan, perfet tajming ändå eftersom Christian åker på lördag. Jag ska åka till honom imon och stanna tills han åker. Åh, jag har fortfarande inte förstått att han ska vara borta fem veckor. Jag vet ju det, men det har liksom inte sjunkit in riktigt än.. Fem veckor utan min finaste, inte ligga i sängen och hålla om varandra, inga pussar, inga kramar, inget skratt, inget sex, ingen Christian. Jag kommer sakna honom något sjukt.. Fast jag vet ju att han kommer ha galet kul där nere så det är jag ju glad över!

Föresten, iochmed att det är lov kan jag inte ta mig till gymmet. Bara igår.. Då brände jag 400kcal på löpbandet och sen ~ 200kcal på styrkan (mage och axlar). Nåja, bättre än inget. Plus jag promenerade lite på morgonen. Men åt som vanligt som en jävla gris. Ska ta igen denna vecka när älsklingen har åkt iväg! Ska bli smal tills han kommer hem.
Chocka honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0