I'VE GOT AN APPETITE FOR DESTRUCTION

Jag ska på tjejkväll senare idag, vi ska äta pizza, dricka öl och hetsa chips. ÄCKLIGT! Jag har redan ångest för hur många kalorier som jag antagligen kommer att äta. Jag vet att jag har för dålig karaktär för att låta bli den där sista ölen och chipspåsen… Varför finns det sådan mat? Jag vill inte bli fetare, jag är fan tillräckligt med fet.
Jag ska äta så lite som möjligt, måste i alla fall ta vara på den tid jag får med tjejerna. Vi har alltid roligt, så det kommer vi att ha ikväll också. Men all denhär jävla mat. Varför säger inte min hjärna nej till kaloribomberna? Varför låter inte min hjärna mig bli smal?

Cigaretten är min bästa vän just nu. Men dem kan jag inte heller röka med måtta. Aldrig gör jag något lagom, jag måste överdriva hela tiden. ..
Tumblr_lfgkjsrg081qab13so1_500_large
.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hittade din blogg när jag googlade efter motivationsbilder till min egen viktminskning, jag känner igen mej massor! (förutom rökningen, försök sluta det är bättre för konditionen!) fortsätt skriva, vill ju veta hur det går för dej till sommaren! jag ska minsann också bli fit:D hoppas det går vägen för dej!

2011-02-05 @ 21:56:01
Postat av: corps

ååå röker oxå.. blir mer och mer typ :(

2011-02-06 @ 19:37:03
URL: http://corps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0