DET FÖRFLUTNA HINNER UPP MIG OCH JAG KOMMER IHÅG ALLA SVEK JAG EN GÅNG FÖRLÄT

Tumblr_ldjdhixltv1qal86io1_400_large
.
Joggade 10 min idag igen!
Jag klarar det, det är sjukt. Jag suger ju egentligen på att jogga, men jag klara tio min nu! Sen körde jag även ett stenhårt axel och rygg pass. (Hoppas jag kan låta mig själv glädjas av detta en lite stund iallafall, innan hjärnan kickar in)


Edit: det dröjde inte länge (hann knappt publicera inlägget) till jag kom på att jag ätit miljoner ggr mer än vad jag har förbränt idag. Jag är ett äckel. Ett tjockt äckel som är lat och bara dallarar, som pustar när den går för det är jobbigt. Äckel.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hejje, du jag tror du kalorihetsar i onödan! bara genom att leva ( typ ligga i sängen och stirra i taket) förbränner man 1200 kalorier, för att hålla igång kroppen liksom. Men ett hett tips till dej är att räkna exakt vad du äter, hur mycket kalorier du förbränner. för en bra viktnedgång bör man "gå minus" med ca 500 kcal varje dag. det måste få ta ett tag att förlora vikt, annars går man bara upp det och mer därtill igen efter man slutat banta. det tipset var det som hjälpte mej ur viktångesten eftersom jag fick kontroll på ett annat sätt genom att räkna. hoppas det hjälper dej med!

2011-02-15 @ 18:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0