JAG TÄNKER ÄR DU OCKSÅ SJÄLV?


Om det är svårt att läsa så står det:
Hej! Kan du inte lägga upp en bild på hur du ser ut, känner mig tveksam till att du är så tjock :/

Med allt mitt hetsande så är det ganska självklart att jag är fet. Sedan tränar jag inte alls så mycket som jag borde. Jag är precis lika dallrig och äcklig som jag säger att jag är.. Det är ju därför jag inte vågar lägga ut några kroppsbilder..  Ska vi köra en deal då? Jag lägger ut en kroppsbild på mig när Christian kommer hem från Thailand, dvs. 2 April. Vad säger ni om det, skulle det vara kul? Det kanske gör mig ännu mer motiverad till att inte fläska i mig en massa mat, och träna mycket mer! Förhoppningsvis fungerar det ju iallafall som revese thinspo om jag inte har gått ner!


Kommentarer
Postat av: Kirana

står i epostfältet hihi :)

2011-02-21 @ 11:39:13
URL: http://kirana.blogg.se/
Postat av: Kirana

Tack så mycket <3

Förresten, din länk till din blogg funkar inte :)

2011-02-21 @ 13:02:35
URL: http://kirana.blogg.se/
Postat av: Kirana

Ja nu så :)

2011-02-21 @ 15:24:48
URL: http://kirana.blogg.se/
Postat av: Astrid

Det är alltid lite intressant att ha bilder på sig själv i "olika skeenden" så man kan jämföra! Du behöver ju inte välja att lägga ut de på bloggen. Jag försökte att gå ner tills det att min kille kom tillbaks men det gick sådär. Så bli inte nedslagen om du inte lyckas nå ditt mål helt och hållet! Du är ju ändå på väg :)

2011-03-08 @ 11:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0