SKYLL IFRÅN DIG, SÅ KÄNNS DET BÄTTRE

Det går en tjej i min skolan som är sjukligt snygg och hon har anorexi. Varje gång jag ser henne vill jag träna rumpan av mig och svälta. Hennes kropp är bland de snyggaste jag sett, fruktansvärt irriterande bara att hon är den jävligaste människan jag stött på. Manipulerar hit och dit, kränker folk och är allmänt otrevlig. Men det bevisar väl bara att det inte finns några snygga tjejer som är genuint vänliga? De som är snälla är mulliga, och de är bara snälla för att någon överhuvudtaget ska komma över hur äckliga deras kroppar är.
 .
okej.. jag vet att den sista meningen jag skrev är jävligt fel, politiskt inkorrekt och yada yada. Men det är fel på mitt huvud ibland, det får ni ta. Ska inte lådsas vara någon annan i bloggen än den jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0