SEPTEMBER ÄR EN NY START

Okej, förra inlägget blev virrigt, men det blir lätt så när jag är frustrerad. Hursomhelst, så måste jag ju göra upp mål för denna månaden och framåt. Är det något jag älskar att göra, så är det att skriva listor på alla möjliga saker och skriva upp mina mål. Något annat jag älskar är före och efter bilder, de gör mig så motiverad. Jag tänker mig att det är jag som har gjort allt det slitet och hur glad och lycklig jag skulle vara i den nya kroppen.  Låt mig få sväva i min fantasivärld en liten stund innan du spräcker min bubbla.


Före bilden är fruktansvärt lik min nuvarande kropp..

Mål inom träning denna månad:
♦ Träna minst tre/fyra pass i veckan
♦ Följa dessa pass strikt! Inget mesande, då är det lika bra att gå hem
♦ Bli vigare, det finns inget sexigare än en vig kropp. 
♦ Kunna jogga minst 15min utan stopp (jag vet..galet dålig kondis)
♦ Köra min bicepsövningar med 8kg hantlar

Mål inom träning detta året:
Träna minst fyra/fem pass i veckan
Följa dessa pass strikt!
Kunna nudda hela mina handflator i marken när jag böjer mig framåt
Kunna jogga minst 30min utan stopp
♦ Köra mina bicepsövningar med 10kg hantlar


Kommentarer
Postat av: amanda

Jag har typ läst igenom hela din blogg nu och jag måste säga att jag gillar den och dig grymt mycket! <3



Är det du på bilderna?

KRAMAR!!

2010-11-17 @ 08:41:43
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0