LIKT EN KAMELIONT ÄNDRAR JAG SKEPNAD

 






















.


På tal om realgirl thinspo i det förra inlägget, så träffade jag två fina vänner idag under min lunchrast. Båda är så otroligt vackra och smala. Annie har haft anorexi (är inte helt frisk dock) och  Cajsa har börjat bli otroligt slank på senaste. Cajsa inspirerar mig, hon har lyckats, så då ska jag också kunna klara detta. Med diciplin funkar allt!
Och nej, det är inte deras riktiga namn.
Synd dock att jag precis blivit förkyld. Jag vet inte hur många gånger jag snytit (snutit?) mig idag och hur många gånger jag nyst. Är halvt mörbultat i halset också, tillråga på allt.. Kul, precis när jag skulle komma igång. Kan inte träna när jag har ont i halsen, det är ju farligt. FUCK IT!


Insåg precis att om jag skulle bära leggingsen i bilden här ovan, hade jag sett ut som ett paket kassler..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0