AND I SIGHED AND BLEEDED LIKE A WINDFALL

Pratade med fina Amanda idag när jag hade hetsat. Skönt att ha någon som förstår en på det sättet, och hjälpa till! ♥

Anyhow, så drar jag till Stockholm imorgon med min älskade klass (den är så fin, alla är så olika) och ettorna med samma inriktning som oss. Det kommer ta minst 6h från Kalmar, och med tankte på snöovädret så kanske det blir mer. Men jag vet redan vad jag ska göra i bussen nämligen skriva på rapport, sova och löjla mig med kompisarna.

Dock vet jag att alla har med sig fetaste godispåsarna, men det ska inte jag ha! Jag kan skylla på mitt godisförbud så de kan inte ens bjuda mig om jag skulle vilja ha, underbart. Vi kommer stanna lite utanför Stockholm också för att äta lunch på något äckligt fett och sliskigt ställe, så jag har redan gjort en quornsallad (för det funkar väl?) så jag slipper äta den sliskiga skiten. Jag är för svag för att inte äta, men jag har intalat mig att sallad funkar. Dock kommer det bli jobbigt när vi ska äta på kvällen och innan vi åker hem igen på onsdag eftermiddag. Nåja, något kommer jag väl på. Hjälp mig med ursäkter, snälla?

Tumblr_lcm6q7pc9e1qf8mpeo1_500_large
.

Kommentarer
Postat av: amanda

ALLTID!!! <3<3<3

2010-11-29 @ 20:46:08
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/
Postat av: latzia

Tjena!!

Ja, det är klart!



Kolla e-postfälltet :)<3

2010-12-03 @ 10:32:56
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0