JAG HÄNGER KVAR SOM EN HEMLÖS PÅ EN BAR

Tack finaste Amanda för awarden!



Vinnare av beautiful Blogger Award ska:

Kopiera bilden och lägga den i ett blogginlägg
Tacka och länka personen du fått awarden av
Skriv 7 saker om dig själv

7 saker om mig
♦ Har fobi för maneter och bläckfiskar (ja, fobi)
♦ Tycker äldre män är galet sexiga (Clive Owen, Peter Stormare, George Clooney mfl.)
♦ Fullkomligt älskar Family guy
♦ Har en hatkärlek till plugg
♦ Gråter till filmer, musik, böcker. You name it, I cry
♦ Aldrig ätit en cheeseburgare i hela mitt liv
♦ Har jag en åsikt om något är jag inte rädd att säga det.

Kommentarer
Postat av: amanda

family guy är BÄST! verkligen bäääst!

2010-11-25 @ 21:18:52
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/
Postat av: B

Jag är 157cm :)

2010-11-26 @ 09:47:54
URL: http://beautifulandskinny.blogg.se/
Postat av: frökena na

TAAACK amanda :) <3 kram

2010-11-26 @ 11:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0