THIS TOWN RIPS YOUR BONES FROM YOU BACK


.
Nyss hemkommen från gymmet, och fy fan vad ångesten bara gror i mig nu.
Efter jag hade kört klart mitt pass gick jag in på toaletten för att kolla på min kropp. Vrida och vända, klämma och känna, fyfan vad äckligt, allt bara dallrar. Jag kände hur ögonen började bli våta och precis i det läget; POOW. Någon öppnar dörren, jag har glömt bort att låsa. Hur kunde jag glömma?! Tjejen ursäktar sig själv och stänger. Hon såg mig stå där på toaletten i bara sport bh och tights och kunde se när jag klämde på allt mitt fett. FAN FAN FAN!


Kommentarer
Postat av: fröken ana

Sv: Jaa, visst är det. Att man kan minnas så mycket och så KLART trots att det va flera flera år sedan!



Vännen!! inte så du ska tänka. utan du ska kolla dig i spegeln och tänka " jag duger, jag är fin som jag är. Jag acceptera mig själv och varit duktig som nyss kört ett pass på gymmet" :)



2010-11-18 @ 22:20:05
URL: http://frokenana.blogg.se/
Postat av: if i could be normal

du är säkert suuper fin! det är den andra tjejen som skämms. säkert avis;) kramar på dig<3

2010-11-18 @ 22:56:39
URL: http://ificouldbenormal.blogg.se/
Postat av: cherry

sv: Det låter bra, man ska vara riktigt säker innan man gör något :) En tjejig döskalle på vaden, ungefär som rihanna har fast jag har ritat en egen design :) <3

2010-11-19 @ 09:56:11
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: .

Usch! sånt vill man inte vara med om! :(

2010-11-19 @ 12:21:20
URL: http://stopstarvingnow.blogg.se/
Postat av: fröken ana

hej. Jag ska sätta lösenord på min blogg pga vissa själ. Vill du ha lösenordet får du mejla mig på [email protected] Jag kommer ge dig lösenordet med förtroende dvs, att du inte får ge den till någon som frågar.



kram :)

2010-11-19 @ 19:47:10
Postat av: fröken ana

Sv: TACK :) Ja, jag är själv lite stolt hehe.



Du? Jag vet att jag har frågat det tidigare idag men måste fråga igen, är du verkligen "bara" 17? Snälla svara ärligt.

2010-11-21 @ 21:26:39
URL: http://frokenana.blogg.se/
Postat av: Fröken ana

Inget illa menar nu Amanda ok? Men innan jag ger ut mitt lösen kollar jag upp personerna på fb, för att det har varit folk tidigare som jävlats med mig ( människor som jag känner eller som är gemensamma) så såg jag en bild, där ser "du" mycket äldre ut och sen har jag läst det mesta i din blogg, du skriver som om du vore äldre :)



kram

2010-11-21 @ 22:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0