SKORSTENSRÖKEN STIGER UPP MOT INGENTING

Imorgon ska jag hänga med en av mina bästa vänner, ska bli härligt! Hon är dock så smal jag önskar jag vore, men aldrig kommer bli. Hon är fortfarande fast i anas famn, men hon påstår sig inte vara det, men jag vet, jag kan se det i hennes ögon. Jag känner henne bättre än vad hon själv gör, och hon känner mig bättre än vad jag gör.

Hon försöker gullig mot mig och säger "Amanda, jag skulle verkligen vilja se ut som dig", men jag fattar inte hur hon kan se det? Jag vet att hon bara försöker vara snäll, men det hjälper inte ett piss tyvärr. För att bli fin måste jag bli smalare. Jag ber inte om mycket, bara ta bort tio kilo från min kropp så lovar jag att vara nöjd med min kropp, jag lovar. Snälla, bara för en liten stund? Snälla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0