JAG VILL INTE TÄNKA PÅ FRAMTIDEN, DET GÖR MIG SÅ RÄDD FÖR ATT MISTA DEN

Hur tror ni jag ser ut, vad har ni fått för uppfattning av mig? Lite roligt att höra faktiskt. Tänkte nämligen lägga upp en bild på mig nästa vecka, roligt att se om det stämmer med den uppfattningen ni har fått om mig, haha!
.



Elin, om du läser detta; såg att du har lösenordsskyddat din blogg nu. Skulle jättegärna vilja fortsätta läsa, så om du vill ge ut ditt lösen till mig vore det hur gulligt som helst om du mailade mig/kommenterade här och skrev din mailadress eller något sådant!


Kommentarer
Postat av: fröken ana

haha nejdå, och förlåt om du tycker jag "snokar" men det är inte för att jag ska se vem du är eller något annat utan mera att du inte är en utav dem som driver med mig :/ hoppas du förstår :)



jaa jag tror det va den profilen jag hittade, man ser inget förutom bilden och där ser du mycket äldre ut än att vara 17. men jag tror såklart på dig Amanda :)



kram

2010-11-22 @ 01:08:07
URL: http://frokenana.blogg.se/
Postat av: amanda

hmm, jag vet inte. En über söt och snygg tjej iaf!

Jag vet inte direkt vilket typ av utseende du har. Ska bli spännade att se en bild :) puss<3

2010-11-22 @ 20:51:46
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0