JAG ÖNSKAR ATT IMORGON ALDRIG KOM

 . 
Ja, jag snackar skit. Att säga att jag inte snackar skit är en ren lögn, för det gör jag. Däremot säger jag aldrig något bakom ryggen som jag inte kan säga face to face. Varför ska jag snacka skit om dig, men inte stå för det? Det är inte logiskt. Inte för att snacka skit över huvud taget är logiskt, men ni förstår. Om jag tycker något om en viss person, men jag vet att jag aldrig skulle klara av att säga det till personen i fråga, håller jag käft. Då gör jag valet att inte snacka skit för jag vet att jag inte kan stå för det.

Därför är bland det värsta jag vet folk som inte vågar stå för det de faktiskt sagt.


Kommentarer
Postat av: fröken ana

precis, instämmer till 100.



Vågar man inte stå för vad man tycker eller säger så kan man lika gärna hålla käft. - enkelt och rätt.



ÅH va glad jag blir, ser att du länkat mig på din sida :D ska göra likadant :)

2010-11-06 @ 17:23:16
URL: http://frokenana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0