JAG ÅNGRAR ALDRIG NÅGRA FEL

Var på gymmet idag, skönt att göra någon nytta idag iallafall. Det är mitt sätt att "straffa mig", ni vet man köra så hårt att det gör så ont att man inte vet om man kommer börja gråta eller svimma, men sen infaller ett sådan härligt lugn. Precis i rätt sekund.

Påtal om att staffa sig själv och att känna lugnet, så såg jag en tjej i omklädningsrummet som var täckt av ärr på sina fina smala armar. Jag kom på mig själv att tänka "gud vad jag saknar det". Jag har inte skurit mig på över två år nu tror jag, jättestolt över att jag faktiskt lyckades tar mig ur skiten, men ibland saknar jag det. Jag saknar kontrollen, den lugnande effekten, smärtan, ja allt förutom ärren. Det finns inte riktigt något som har samma effekt på mig som det hade, när jag röker kan jag bli lugn och finna mig själv igen. Men ibland rycker det i mina fingrar och jag vill inget annat än bränna mig själv för att känna fyskisk smärta igen, bara en lite stund. Just därför jag kanske drar mig till gymmet för att pumpa så hårt att jag inte kan gå utan att det gör så sjukligt ont. Jag saknar det.


Kommentarer
Postat av: amanda

Din presentation... så bra! exakt så man känner. Man vill vara den där tjejen som får komentaren "du är så himla smal" eller bara "vad smal du har blivit"! Drömmen! Den ska bli sann!

Kramar till dig :)

2010-11-15 @ 22:12:16
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/
Postat av: fröken ana

Sv: TACK :D

ja precis, skulle tro det är samma "stolthet" fast jag kan också känna mig stolt när jag tackar nej till sötsaker men SAMTIDGT " va fan håller du på med? Vill du inte bli frisk, klart du kan ta en tårtbit" tex. Hur tänker du när du tackar nej till sötsaker Amanda?



jag är glad över att du inte skär dig längre. Verkligen. Kan inte vara roligt att vara fast i det helvetet. Man skadar bara sig själv, ush.

2010-11-16 @ 12:35:59
URL: http://frokenana.blogg.se/
Postat av: amanda

Det är klart :) Det är kul att läsa om!

2010-11-16 @ 12:57:10
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/
Postat av: elin

sv; jag går ut och röker, tar atarax om jag har. annars har jag inga bra tips, jag kan knappt hantera det själv.. <3

2010-11-16 @ 13:20:02
URL: http://anotherround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0