IT BREAKS MY HEART,YES IT BREAKS MY HEART

. 
Jag är galet mörkrädd. Jag klarar inte av att sova i ett rum ensam utan en lampa tänd. Men om jag sover med min pojkvän eller kompis funkar det med helsläkt, för då känner jag mig trygg. Ensam utan en liten svag lampa, klarar jag mig inte. Kommer mina demoner att ta mig i sömnen, eller vad är det som jag är så förbannat rädd för? Jag måste  kolla runt i rummet innan jag ska sova också, alltid kolla ut genom fönstret. Gud vad patetisk jag är. Det låter som att jag har beskrivit någon som är sju år..

Kommentarer
Postat av: fröken ana

Sv: Precis, men strunta i dem!



Tack så mycket :) Nja, jag gillar öhm.. kanske mitt hår? haha nej men hyfsat nöjd med mina armar också :)

Själv?



haha jag är likadan som du, också mörkrädd eller vad man ska kalla det för. Gillar att ha lampan i toaletten tänd eftersom den lyser upp lite så jag har "koll" på allt men om jag som du, sover tillsammans med tex min pojkvän funkar det att inte ha något tänt. :)



2010-11-06 @ 21:51:37
URL: http://frokenana.blogg.se/
Postat av: cherry

sv: Ja men verkligen haha! Nej tror inte att jag kommer lägga upp det men kanske :) <3

2010-11-07 @ 15:31:52
URL: http://icecherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0