INGEN VÅGAR SE PÅ, VI VET VAD SOM VÄNTAR

Okej, jag langar en liten sammanfattning av de senaste dagarna eftersom jag inte skrivit något.


.
Fredag: Hängde på Söderport (Kalmars enda popställe) för att lyssna på Parken med en fin vän. Det var grymt! Som vanligt lyckades jag pressa mig längst fram och känna lite, uh-hu! Träffade lite av Christians vänner där också och drack öl. Aldrig varit så gott med öl, kanske beror på att jag har inte druckit på jättelänge.
Lördag: Åka till finaste Christian, bara vara och mysa. DET är det bästa jag vet, finns verkligen inget bättre än att ligga i sängen och prata när man är alldeles ihopslingrade och känner varandras hjärtslag.
Söndag: Sov såklart över hos älsklingen, vi gjorde inte så mycket idag heller. Lika mysigt ändå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0