INGEN VÅGAR SE PÅ, DE VET VAD SOM VÄNTAR



.
Började med godisförbud idag, jag vet; töntigt. Jag har det i en månad, så får jag 100kr av mina föräldrar, låter kanske skumt men det hjälper mig faktiskt galet mycket. Nu kan jag helt enkelt inte hetsa samma mängder och inte samma saker heller.

Föresten, tänkte på en sak. Jag kan inte vara fet på min 18års dag, jag får inte! Jag har ju redan bestämt att jag ska vara skinny då, de ska häpnas och vara mållösa, de ska säga "oj, hon klarade verkligen att gå ner så mycket i vikt". I WILL NOT GIVE UP, RETREAT IS NOT A WORD OF MINE! 7 månader kvar att bli smal, klart jag ska kirra det, hjälp mig snälla nu tjejer. Jag behöver er hjälp ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0