I CAN DO IT AND MOST IMPORTANT; I WILL DO IT

Vaknar. Öppnar en ostbågepåse. Hetsar.
Idag är det okej att hetsa, men efter idag är det diciplin! Jag tror till och med att jag börjat få en dubbelhaka nu. Ush, jag hatar att vara fet. Jag hatar att vara den som alltid är fetast, fulast, äckligast av alla tjejer. JAG HATAR DET!
Gör något åt det då för fan Amanda?! Skärp dig, ta tag i liv och bli smal!

Kolla på bilden här under, kolla vilken diciplin! Jag ska också lyckas, jag ska.


.
(gud så osammanhängande svammel, men jag orkar inte)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vilken skillnad på bara åtta kilo ;o och du har knappast dubbelhaka. puss

2010-11-05 @ 08:48:18
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0