FEEL A LITTLE OF THAT HUMAN TOUCH

















.

Jag var med Linnea igår, vi drog på en fest utanför stan. Sköna människor och vi hade det rätt gutt faktiskt. Tills det kom några lustiga killar som är kända för att punda när som helst, var som helst. Så vi stack. Och tro mig, vi hade den bästa tajmingen. Polisen kom två minuter efter. HA! Vi är nog synska.

Fikade med Sofie senare idag också, älskar henne! Hon får mig alltid att skratta. Sen langade hon finaste kommentarer "oj, vad smala lår du har fått". SCORE! Härligt att någon tycker man har blivit smalare, hehe. Om jag nu har det dock.


Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Inte mycket slår peppande kommentarer!

2010-11-08 @ 20:46:38
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0