DAY 04 – WHAT YOU ATE TODAY

Ha, vilket skämt! Jag visste att jag skulle skriva detta inlägg idag så jag har valt att inte alls äta de groteska mängder jag brukar, för jag skäms så.. Kanske positivt trots allt eftersom jag inte hetsat idag, än.

♦ jordgubbsfil med fullkornsflingor
♦ två mörka mackor med smör och ost
♦ 6 vegbullar och palsternacksmos
♦ juice och vatten i mängder

Lägg märke till att detta är lite för mig, sjukt. Jag vill ha samma diciplin som ni andra ♥

Igår åt jag som vanligt (hets som vanligt också..); två mörka mackor med smör och ost, vatten, 4 bananer, 5 digestive kex, 29 pepparkakor, mjölk, sojakorv med ris och ketchup, 2 quornfiléer med pommes och bea, juice. Har säkert glömt något också. SKÄMS, det är så jävla äckligt. Inte lusigt att jag är fet fet fet fet.

.
Såhär vill jag se ut.

Kommentarer
Postat av: cherry

Bara att hålla ut och kämpa emot hetsen gumman. Du är stark och kommer ta dig ur det <3

2010-11-25 @ 09:17:18
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: B

Jag likear din blogg! <3

2010-11-25 @ 11:15:05
URL: http://beautifulandskinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0