DAY 06 - YOUR DAY

Hur vet man att man är en riktig internationellaelev? Man åker till skolan när man har sovmorgon.

Somsagt,  jag (som resten av klassen) åkte in till skolan även att vi hade sovmorgon, för att jag skulle få handledning på min rapport och plugga inför grammatikprovet i engelskan. Första lektionen var psykologi, och om det var jobbigt. Vi gjorde en övning där vi skulle skriva ner hur man själv uppfattade sig och vad man trodde andra hade för uppfattning om en. Allt som snurrade i skallen var "ful, fet äcklig, ful, fet, äcklig, ful, fet, äcklig" som ett mantra. Trodde jag skulle bryta ihop, men jag kunde ju inte visa mig svag där inne i klassrummet. Lyckades hålla tårarna inne, och sedan var det engelskaprov. JIPPI! Not.. men det kändes bra iallafall. Försökte putsa upp fasaden och dra på mitt fakesmile som jag blivit så van vid.

Snart kommer pojken hit iallafall, vi ska kolla på senaste Harry Potter filmen i kväll på bio. Åh, vad jag har längtat!


Kommentarer
Postat av: fröken ana

tror du verkligen folk har den uppfattningen om dig amanda? Isåfall har du fel fel fel, jag och som alla andra tycker motsatsen! Sluta tänka sådär om dig själv,det är inte bra och du mår inte bättre av att tänka sådär om dig själv! Försök att ändra det :) Svårt ibland, I know men försök, ber dig!



Psykolog tyckte jag var roligt, en utav mina favorit ämnen faktiskt! thihi

2010-11-26 @ 18:47:55
Postat av: down

sv: haha jag med. det sjuka är ju att jag haft väldigt svårt att gå ner de senaste åren så jag fattar inte riktigt vad som händer, haha :P

äter ju medicin som tar bort min aptit så jag får nog inte i mig lika många kcal som jag tror...

2010-11-26 @ 23:10:50
URL: http://downdowndown.blogg.se/
Postat av: amanda

amen amanda!! SÖTIS! TACK <3 Puss påre!



harry potter filmen är bra :)

2010-11-27 @ 15:03:30
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Amen skärp dig, du är ju skitsnygg!!! Om du inte vetat att det var du på bilden lite längre ned på din sida, hade du också tyckt det. PUSS

2010-11-27 @ 18:19:01
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0