DAY 02 – YOUR FIRST LOVE


.

Min första kärlek är Christian, alltså min pojkvän. Vi har hållt ihop i 2,5 år och jag blir bara mer kär i honom för var dag som går.
Hur vi träffades är hur pinsamt som helst, men jag kan berätta det för er så får ni lite roligt på köpet! Nåja, ni vet hemsidan snyggast.se? Jag hade några bilder där sen i början av maj får jag en kommentar av Christian "Oj, Kalmars snyggaste brud", så självklart var jag tvungen att kolla vem det var, så jag gick in på hans sida. Där står det hans msn, så jag addar honom, utan att tänka på vart det nu kunde leda.

Vi började prata mycket på msn och vi klickade direkt, så vi bestämde oss för att ta en fika. Samma sak hände där, klickade direkt och inga pinsamma tystnader och jag tyckte han var så jävla snygg. Men jag vågade inte riktigt släppa ner garden för han är 4år äldre än mig, så jag var givetvis rädd att han skulle playa mig eller något liknande.  Ett bra (pinsamt som in i helvete) exempel på detta är när vi träffades för kanske tredje/fjärde gången och vi satt på en parkbänk vid stadsmuren. Han gjorde den klassiska oj-nu-gäspar-jag-bäst-att-lägga-armen-runt-tjejen-tricket, sen så började vi kyssas, efter ett tag så lutar jag mig bort och säger "ne, nu räcker det" (vem säger så? vem säger så?!) jag sa att jag tyckte vi skulle lära känna varandra lite bättre först, resten av den dagen så försökte han kyssa mig, men han fick inget tillbaka förrän nästa gång vi sågs. Haha.

Hursomhelst är resten historia och han är världens finaste. Jag kan verkligen vara mig själv omkring honom, vi har samma sjuka humor, men samtidigt som jag vet att vi kan skratta tillsammans vet jag även att jag kan berätta allt för honom och vice versa.

Han är min kärlek, min bästavän, mitt hopp, mitt allt



Kommentarer
Postat av: amanda

men va!! Det var ju skitgulligt :D<3

2010-11-17 @ 21:01:04
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/
Postat av: L

åh va sött! :)

2010-11-18 @ 21:06:00
URL: http://monster-philosophy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0