DAY 01 – INTRODUCE YOURSELF

Åh, är det något jag inte tycker om att skriva är en presentation av mig själv, jag vet nämligen inte vad ni vill ha reda på. Jag kan ju iallafall berätta att jag heter Amanda och bor i Smålandsskogar och går andra ring i gymnasiet. Jag har sjuklig prestationsångest, alltid haft ett dåligt förhållande till mat, älskar musik, min pojkvän och mina kompisar, försöker att inte döma folk innan jag känner dem, tror på andar, avskyr folk med främlingsfientliga åsikter, tycker om att gosa med min feta katt, är mörkrädd, har en fäbless för frukt och bär, gillar piercings och tatueringar osv.osv.

Förstår ni vad jag menar, man kan babbla på i timmar. Så om det är något specifikt är det bara att fråga på!
.


Kommentarer
Postat av: elin

du låter som en mysig människa! <3

2010-11-17 @ 19:45:26
URL: http://anotherround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0