BÖRJAR MED BOMBER FÖR ATT GÖRA MIG HÖRD

 

. 
Ledsen för dålig uppdatering.. har helt enkelt inte haft tid för bloggen, men det blir ändring på det denna vecka eftersom vi inte har så mycket i skolan denhär veckan! Jag har varit med pojkvännen och försökt suga upp allt dte fina som kommer med honom. Jag älskar det ♥

Vi var på Harrys i lördag och så spelade vi och hans kompisar sanning/konsekvens på Jakobs mobil. Då får Christian frågan "Vem älskar du mest i ditt liv?" och han svarar Amanda. Jag, den fula och feta patetiska flickan som ska föreställa en flickvän. Han älskar mig mest i sitt liv. Det värmer något galet i mitt hjärta. Jag vet att han älskar mig mer än något annat, men att få det bekräftat så är underbart, kärlek är underbart. Åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0