YOU ARE MAKING MY DREAMS COME TRUE BABY

Ni vet att jag älskar min klass, men det finns endel idioter också, så klart. Bland annat en kille, vi kan kalla honom Johan. Johan har exempelvis sagt "vi dödade era mammor och våldtog era barn", till en i klassen om Vietnamkriget. Kan ju tillägga att hennes föräldrar flytte från Vietnam under kriget! Han säger att folk inte är lika värda om man inte har pengar, kränker folk i klassen på facebook "första gången jag såg dig trodde jag att du var en transa, du kommer aldrig hitta en kille som tycker du är snygg, du är så jävla ful och äcklig", låst inneen av mina närmsta kompisar i klassen i ett rum på en fest och hade sex med henne (mot hennes vilja i princip), kört rattfull. Ja lista är ännu längre, men ni förstår poängen.

Hursomhelst så opponerade (gav kritik osv.) jag på hans rapport idag, och det mina vänner, var det bästa jag gjort. När jag läste igenom rapporten skrattade jag för jag såg att han hade urkundsförfalskat, alltså kopierat och klistat in precis samma sak. Sex gånger hade han gjort detta, säkert fler. Inga källor alls och en massa fel. Det kändes så jävla skönt att stå inför klassen och berätta vad han hade gjort för fel. Sån galen skadeglädje! Jag var ju givetvis professionell och sa vad han hade gjort bra och kunde ändra på, men  att jag var tvungen att nämna de felen han gjort var underbart. Kunna ge igen för alla han någonsin trampat på, fast utan att någon kan klaga på hur jag gjorde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0