UTAN FÖRÄNDIRNG, ÄR DU FORTFARANDE DÄR DU ÄR IDAG, ÄVEN OM ETT ÅR FRÅN IDAG

Jag har gjort viktmål nu. Jag ska vara fit sommaren 2011, jag ska inte dallra. Om jag inte ska dallra krävs det seriös träning, nu!  Jag ska klara det, hoppas ni hjälper mig på vägen? ♥ Här har ni mina mål:

Julafton: 65kg
Slutet av januari: 63kg
Mitten av februari (när baby åker): 61kg
Slutet av mars (när han kommer hem): 59kg
Slutet av maj: 57kg
Slutet av juni (födelsedag): 55kg
Mitten av augusti (magaluf resa): 53kg

(Ja, jag vet att jag är fetfetfet. Och att det är dåliga mål, men jag vet att om jag sätter för låga vikter som mål kommer det bara sluta med att jag hetsar ännu mer och går upp igen. Vi stanna där nere, inte gå upp igen. Vill se ut som Adriana Lima på bilden här under, galet snygg)
Tumblr_lc5g93czcp1qcfly7o1_500_large
.


Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Jag tycker att det låter som bra mål. Om man kunde gå ner 15 kg över en natt hade alla gjort det. Kämpa på!

2010-12-10 @ 13:24:16
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/
Postat av: T

Klart du fixar det där :) Kämpa på :) :)

2010-12-10 @ 22:18:47
URL: http://tova.glamfront.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0