THE NOBLE ART OF LETTING GO

Tjuvlyssnat.se, vilket sida alltså! Får mig alltid på bättre humör, som denna liksom:

01.30 lördag natt. Ett gäng överförfriskade killar ∼22 kliver på tunnelbanan under
skrik och skrän. Efter en liten stund hojtar den ena killen till den mest berusade killen.

Kille 1: Öh! Marcus! Om en brud kommer fram till dig på krogen och frågar om du
ska hänga med henne på toaletten och du svarar "nej, jag är inte pissnödig" är man
inte dum i huvudet då?
Kille 2: Men lägg av då! Det är fan inge roligt längre!

HAHA, jag skrattade rakt ut när jag läste den!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahah rolig! :D

den sidan e rätt shyssst!! fast felsms e ju ännu skönare :D



tihi..varför kan du inte göra present-saken? =(

2010-12-21 @ 22:30:21
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: c

HAHAHA XD love it!

2010-12-22 @ 22:33:31
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0