JAG VILL INTE UPPNÅ ODÖDLIGHET GENOM MINA VERK, JAG VILL UPPNÅ ODÖDLIGHET GENOM ATT ALDRIG DÖ

Muse_large
.

Orkar inte snacka så mycket om julhelgen, kommer bara få ännu mer ångest. Ni är så fina, tack för ni är ni, och för att ni finns där ♥ Jag klarade inte viktmålet.. Överraskning? Nej verkligen inte med tanke på hur jag har ätit de senaste dagarna.

Men nu är det ändring! Jag är så galet pepp på att bli smal, att få vara fin, Christian kommer älska mig än mer som smal. Åh vad jag ska bli skinny! Jag bubblar av motivation just nu, måste fånga detta ögonblick, åh härligt, äntligen motivation! Fick bla. ett presentkort på en bokhandel i Kalmar, och jag vet redan vad jag ska köpa. En träningskalender! Hur bra? Så kommer jag kunna följa min framgång (ni också givetvis). Jag vill bara springa runt huset i all snö och skrika av glädje, vad händer? Motivationen är som sagt galen just nu! Ska äta så lite som det går och träna så mycket jag kan.


Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Ditt inlägg gjorde mig glad. Log lite. Hade också ett viktmål (till nyår), det kommer jag inte heller klara. Fast jag känner mig också extremt pepp, precis som du! Lycka till!

2010-12-27 @ 12:00:20
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/
Postat av: narrow

Jävlar Amanda, du är bäst! Visa alla. Men Christian älskar dig otroligt mycket, ni har varit ett par så länge. Ni är obrytbara <3

Men alltså du kommer gå där i sommar, så otroligt snygg med Christians hand på midjan och alla tjejer önskar att de var du. Jag önskar jag var du, med den motivationen och du har styrkan gumman!



2010-12-27 @ 14:21:02
URL: http://narrowest.blogg.se/
Postat av: Anonym

<33

2010-12-31 @ 10:26:14
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0