JAG EXPLODERAR OM DU SÄGER NEJ TILL MIG

Min debattartikel kom med i Kalmarläns tidning! Hur bra? MYCKET! Jag är så galet glad över detta, min svenskalärare sa att jag skulle skicka in min debattartikel (som vi skrev på ett prov) till dem för den var så bra. Jag tänkte "visst, jag kan ju iallafall testa", oftast är det politiker som skriver debattartiklarna i den tidningen så jag var lite tveksam, men så kommer jag, den unga bruden som bor där det är fem hus och smäller dit en debattartikel! Blir så underbart glad för en stund! Ska leva på detta så länge jag kan.

Förlåt om jag mallar mig eller så.. Men jag behövde få ut det, hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

DUKTIG <3 stort grattis!!!

2010-12-23 @ 16:40:24
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0