YOU WILL ALWAYS PICK ME UP WHEN I AM DOWN

Tumblr_ldp2xqz34i1qb34xco1_500_large
.

Först och främst: förlåt  för min groteskt dåliga uppdatering, men som sagt, internet har inte funkat som det ska här hemma i de småländska skogarna.

Jag har hunnit med att lyssna på älskling när han spelat två gånger, en gång med hans band och en gång med songpeformance gruppen. Det var underbart, älskade båda gångerna, han är grym min karl! Har även hunnit med att vara med bästavänner, mysa med min fina pojkvän, gå på stan med fina kompisar och får en gratis mcflurry av mcdonalds (ush, fy Amanda!), bli galet sjukt, och viktigast av allt: få jullov!

~~~

Var hos Linnéa nyss, jag åt där. Någonslags torsk i världens godaste sås med ris (nej Amanda, du ska inte tycka om mat!), jag tog ganska mycket. Eller ja, jag smetade ut det så det skulle se mycket ut för jag ville inte äta alls egentligen. Efter jag ätit upp så frågar Linnéas mamma om jag ska ha mer, men jag tackar nej för jag blev så mätt, då kläcker hon ur sig "Äter du alltid så lite?". Jag tror inte hon förstog hur mycket den kommentaren värmde mig, för en liten stund iallafall. Den fick mig att leva i dimma ett tag och fick mig att tro att jag äter lite. Men det gör jag aldrig, mängder med mat är inte min grej. Allt eller inget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0