INTE GRÅTA, DET SKULLE DE ALDRIG FÖRLÅTA

Internet har inte funderat som det ska de senaste dagarna, så jag får se hur det blir med uppdateringen denna vecka.

Bröstsmärtorna  gör sig titt som sätt påminda, men som tur är så efter torsdag har jag inget prov/inlämning kvar. Då får jag äntligen pusta ut när det gäller skolan. Dock är ju träning på schemat då, eftersom det har varit galet lite träning. Det hatar jag mig själv för! Men jag går inte upp iallafall, ett kilo ner sedan förra veckan. 66 äckliga kilon med fett på min kropp, ett kilo kvar till julaftonsmålet. JAG SKA KLARA DET!

Skulle inte tacka nej till att se ut som Lindsay. Men det är något jag ska klara, för jag ska bli smal.

.


Kommentarer
Postat av: elin

jag funderar faktiskt också på det ibland. men är helt säker på att jag skulle ångra mig! :>

2010-12-14 @ 21:37:28
URL: http://holesinhappiness.blogg.se/
Postat av: Cilla

Hon är fin med doxk för smal på dessa bilder tycker jag :/

2010-12-15 @ 08:33:24
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0