I'M HIGH ON YOU AND ON DRUGS, IT IS THE WORST COMBINATIONS OF ADDICTIONS

Tumblr_kyft8xtrmg1qzyw65o1_500_large
.
Varför spyr jag inte? Jag hetsar ju så ofta.

Frökenana frågade mig för några dagar sedan om jag spyr efter jag har ätit. Det fick mig att tänka till på varför jag inte spyr? Jag försöker intala mig själv att det är för att jag inte vill förstöra mina tänder, och för att inte få så mycket ljus på mina matproblem. Men sen grävde jag lite djupare.. Jag spyr inte för jag vågar inte misslyckas. Jag testade för några år sedan, men inget kom upp, ingenting förutom saliv. Så pinsamt, jag satt där vid toaletten med tårar i ögonen och magen full av fett, och får inte upp någonting. Hur patetiskt? Jätte! Jag är rädd att jag kommer misslyckas igen om jag försöker, jag vill inte uppleva den skammen. Fyfan vad det var hemskt, jag kände mig så misslyckad, och gud vet vad, men det var så hemskt.. En ätstörd tjej som inte ens kan spy. Haha, ni hör ju hur det låter, jag skäms.

Jag tror det är min rädsla att misslyckas igen som gör att jag inte spyr. Fast jag kanske egentligen vill..

Kommentarer
Postat av: <3

du är söt du <3 det är bra du inte spyr... börjar du spy garanterar jag att du kommer hetsa mer för "man kan ju bara spy upp det sen" ...

<3 puss o god jul på dig

2010-12-22 @ 18:24:52
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: e

jag känner samma. kämpa på sötis!

2010-12-22 @ 19:09:38
URL: http://witheredflower.blogg.se/
Postat av: e.

exakt sådär känner jag också.

varenda gång jag har försökt spy har jag bara fått upp saliv.

så jag försöker inte ens längre.



tänker även att det är bra att jag inte kan, för då skulle jag säkert spy varenda dag och då skulle jag ju få hemska tänder.

2010-12-22 @ 19:21:52
URL: http://whatifiwasthin.blogspot.com/
Postat av: b

vart så i början för mig också, men efter cirka tredje gången fick jag till det.



stay strong<3

2010-12-22 @ 22:55:17
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: Ebba

Det är BRA att du inte börjat spy! För när man har den "tryggheten" så kan man börja tänka "äsh, skitsamma, jag kan spy sen..." och då äter man så mkt mer än man annars hade gjort! Det är dåligt för kroppen och de flesta som spyr börjar spy blod efter ett tag, svimmar och kan skada sig när de ramlar mot toan och så förstörs tänderna oåterkalleligt...! Vill man bli smal genom en äs är det "bättre" att inte äta i första taget, för att spy förstör så mkt mer! Det bryter ner en psykiskt på ett helt annat sätt dessutom, man får social fobi för man tror typ att folk kan se på en att man spyr och man börjar inbilla sig att lukten av spya inte försvinner hur mkt man än duschar osv. Fett jobbigt alltså. Inget man vill leva med!

2011-01-02 @ 20:37:44
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0