I STAND IN A ROOM WHERE I CAN TAKE NO MORE


.
Jag är hemma från skolan idag för jag orkade inte, sen måste jag skriva klart min rapport som ska vara inlämnad imon. Kommer aldrig bli ett bra arbete.. Har planerat att jag inte ska äta något till mamma och pappa kommer hem (vi äter alltid tillsammans), och när jag väl äter ska jag inte ta så mycket och säga att jag åt mycket precis nyss. Men vad tror ni hände nyss?  Min plan gick i kras, jag åt såklart. Två äcklga ostmackor och oboy, OBOY? Åh, äckel Amanda. Jag ska ju för helvet bli smal någongång, jag vill vara det nu nu nu.


Kommentarer
Postat av: amanda

Oh fasen vad snygga tatueringar på den där snygga kroppen! :O Lovee it!

2010-12-02 @ 21:05:20
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0